reklama

Sex v meste I. - Láska na prvý pohľad -

Ahojte :) Rozhodla som sa písať sériu článkov s titulom Sex v meste. Nebudem kopírovať,možno čerpať inšpiráciu zo seriálu,ktorý milujem,uznávam a zbožňujem. Prvý článok z tejto série by mal byť o láske na prvý pohľad. Veríte v lás

Písmo: A- | A+

Všetci poznáme tie naivné romantické filmy. Keď sa muž a žena stretne niekde na ulici uprostred búrky, on jej ponúkne dáždnik a ona sa doňho vášnivo a beznádejne zamiluje. Niekto by to nazval romantikou,ja to nazvem dobrým vtipom. Ako sa niekto môže zamilovať do človeka,ktorého ani nepozná? Priznávam,že môže mať voči nemu isté sympatie. Ale láskou by som to po 5 minútach nenazvala. Môže ísť na večeru ale asi ani po prvej večery,by človek nemal byť natoľko naivný aby si myslel,že práve on alebo ona je ten pravý/á.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko chce čas.Možno sa časom skutočne dajú dokopy,možno sa aj vezmú a budú mať spolu deti ale pravdepodobnosť,že sa to stane je veľmi malá. Nedávno som čítala článok o tom,ako romantické filmy ničia vzťahy. Niečo na tom bude. Veď keby žena čakala iba na to ako jej milovaný prinesie každý večer kvety , pripravil romantickú večeru veľmi rýchlo by ju to omrzelo. O to viac si ceníme,keď aspoň si aspoň spomenie na výročie,narodeniny,meniny alebo iný sviatok.

Videla som veľmi veľa romantických filmov. Občas padne dobre vypadnúť z reality, zapnúť si romantický film a asi si aj trošku poplakať. A happyend musí byť. Bez toho to nejde. Veď aj Pretty Woman sa dočkala svojho princa, tak prečo ten môj stále neprichádza.Čakáme,že príde. Tešíme sa na každé rande,a určite sa naňho nechystáme 15 minút. Vravíme si,že to teraz možno vyjde a keď nie sme sklamané a minimálne tri dni sa ľutujeme, prečo to zase nevyšlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niektorí ľudia majú šťastie. Je možné,že aj ja k nim patrím. Mám priateľa,ktorý ma ľúbi a aj ja jeho. Patrím k tým zadaným a milovaným. Lenže aj ľudia vo vzťahu musia riešiť problémy.A všetko,čo sa nevyrieši na začiatku, sa a snimi vlečie počas celého vzťahu.Najhoršie sú asi problémy s rodinou. Nikto si nedokáže vybrať medzi partnerom a rodinou bez výčitiek. Rodina je niečo,čo sa nedá nahradiť. Sú to ľudia, na ktorých sa vždy môžete spoľahnúť.Neznamená to,že s vašim vzťahom musia súhlasiť. Ale nemôžu ho hneď odsúdiť. Mali by mať aspoň snahu spoznať vášho partnera. A prinajmenšom váš vzťah aspoň tolerovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Často sú ľudia vo vzťahu iba preto,aby neboli sami. Ani toho partnera nemilujú,vzťah sa pre nich stáva rutinou. Moja kamarátka to vydržala rok. Zo začiatku to bola láska a veľká, veľká,veľká láska. Po polroku som sa jej opýtala prečo s ním chodí aj naďalej,keď ho už nemiluje. Ona sa usmiala a iba povedala,že nechce byť sama. Ale akú cenu má taký vzťah? Jeden miluje,stále iba dáva a ten druhý sa iba pretvaruje,že ho miluje a do vzťahu nevloží nič. Toto skutočne nie je ideálny vzťah.

Nikto nemá ideálny vzťah a každý,kto si myslí,že ho má sa veľmi mýli. Stále sa niečo nájde. Ale vzťahy sú od toho aby sme sa mohli o partnera oprieť,spoľahnúť sa naňho ,dôverovať mu, a samozrejme milovať ho.Neviem,či človek po 5 minútach môže povedať,že presne takúto osobu našiel. S ktorou chce byť celý život. Nie iba zopár mesiacov.

Denisa Paľová

Denisa Paľová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Rather be dead than cool." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu